WYOBRAŻENIE WIADOMOŚCI

Spersonalizowana – zdarzenie jest opisywane poprzez zachowania lu­dzi lub jego wpływ na ludzi, a nie w kategoriach procesu, zjawiska, problemu;konkretna – relacja opiera się na faktach, tj. nazwach, nazwiskach, tytułach, danych liczbowych, wskaźnikach, kwotach, datach, terminach, etc.;pochodzi z renomowanego źródła – osoby lub instytucje informują­ce o zdarzeniu cieszą się zaufaniem i prestiżem społecznym;wyłączna – inne, konkurencyjne media nie wiedzą o zdarzeniu lub nie mają dostępu do informacji o nim, lub korzystają z gorszych źródeł;powiązana z ważnymi zagadnieniami – powiązanie zdarzenia z powtarzalnym lub ogólniejszym zagadnieniem podnosi rangę relacji (staje się ono „przejawem”, np. zorganizowanej przestępczości, globalizacji, efektu cieplarnianego itp.).Trudno sobie wyobrazić wiadomość, która miałaby wszystkie wymie­nione cechy. W praktyce zatem selekcjonerzy mają do czynienia z wiadomo­ściami odpowiadającymi tylko kilku kryteriom ważności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)