W SYSTEMACH MEDIALNYCH

W rozwiniętych systemach medial­nych wszystkie trzy typy relacji występują z reguły równocześnie sprawiając, iż systemy te znajdują się ciągle w stanie chwiejnej równowagi. Czynnikiem najmocniej dynamizującym system jest konkurencja ofert między mediami komercyjnymi, zwłaszcza tego samego rodzaju – osią rywalizacji jest zwykle atrakcyjność przekazu. Media publiczne włączają się do konkurencji na tyle, na ile pozwalają na to regulacje prawne i możliwości pogodzenia zadań pro­gramowych z komercyjnymi metodami ich realizacji. Nawet jednak wtedy, gdy nie konkurują o wpływy z reklam (jak np. w przypadku BBC), rywali­zują o odbiorców, gdyż wielkość audytoriów może decydować o ich spo­łecznej racji bytu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)