TO, CO RÓŻNI MEDIA

Tym zaś, co te media różni, jest sposób przedstawiania rzeczywistości w ramach tej perspektywy, a zwłaszcza zmienne proporcje między neutralnością i zaangażowaniem in­formacji (orientacja melodoksyjna).W mediach komercyjnych zwracających się dla warstw wykształco­nych (prasa elitarna, gazety prestiżowe) zasadą polityki informacyjnej jest wyraźne oddzielenie faktów od opinii, informacji od oceny. Ludzie wy­kształceni świadomie starają się kierować swoim losem, dlatego w me­diach poszukują przede wszystkim rzetelnej i bezstronnej informacji o    funkcjonowaniu systemu społecznego, w którym żyją. Wartość informa­cji jest dla nich wprost proporcjonalna do jej praktycznej użyteczności, tzn. możliwości wykorzystania jej do poprawy własnej pozycji w systemie. Opi­nie i oceny towarzyszące informacji nie muszą przekonywać o zaletach sys­temu, gdyż jest on generalnie akceptowany.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)