RYWALIZACJA MIĘDZY MEDIAMI

Rywalizacja między mediami komercyjnymi i publiczny­mi prowadzi do konwergencji ich ofert, ale równocześnie rodzi zapotrzebo­wanie na innowacje i kreatywne rozwiązania. Najmniej konfrontacyjne są media niekomercyjne, zazwyczaj szukające dla siebie miejsca w różnorakich niszach na obrzeżach rynku. Jednak one także dążą do poszerzenia kręgu od­biorców, a niekiedy zdobywają – dzięki oryginalnym propozycjom, inten­sywnej promocji lub wsparciu potężnych instytucji – pozycję i wpływy po­równywalne z silnymi mediami komercyjnymi (np. Radio Maryja). Wydawałoby się, iż najbardziej proste i przejrzyste powinny być relacje między mediami i odbiorcami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)