ROZMAITOŚĆ MEDIÓW

W modelowej postaci taką orientację aksjologiczną spotkać można w prasie wydawanej przez ekstremalne ugrupowania polityczne oraz w niektórych mediach religij­nych, zwłaszcza reprezentujących tzw. fundamentalizm religijny. W mniejszej skali i słabszym natężeniu występuje ona we wszelkiego typu wydawnictwach i programach przeznaczonych dla odbiorców o określonych zainteresowaniach czy upodobaniach, np. dla grup etnicznych, hobbystów, fanów. Rozmaitość mediów komercyjnych sprawia, że również perspekty­wa aksjologiczna bywa w nich różnie definiowana. Jednak z samej istoty tego typu mediów wynika ich pryncypialna lojalność wobec systemu ka­pitalistycznego i gospodarki rynkowej, dzięki której media te w ogóle istnieją i mogą odnosić sukcesy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)