REALIZACJA POLITYKI INFORMACYJNEJ

Jeśli jeszcze dodać do tego omówione wcześniej dylematy i orientacje zawodowe dziennikarzy, staje się jasne, że przekonanie dziennikarzy o słuszności celów polityki informacyjnej i skłonienie ich do realizacji tych celów może wymagać długofalowych, systematycznych starań. Realizacja polityki informacyjnej zaczyna się od uświadomienia jej celów dziennikarzom zatrudnionym w danej instytucji nadawczej. Gene­ralne założenia tej polityki są (powinny być) dla nich jasne już wtedy, gdy podejmują pracę w danej instytucji – typ instytucji nadawczej jest wszak głównym wyznacznikiem orientacji dyskursywnej oraz perspektywy po­znawczej i aksjologicznej, które określają sposób opisu i interpretacji rze­czywistości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)