REALIZACJA CELÓW

Realizacja celów polityki informacyjnej zależy głównie od tego, czy dziennikarze przygotowujący serwisy informacyjne znają i rozumieją te cele oraz czy kierownictwo instytucji nadawczej potrafi skłonić dziennikarzy do postępowania zgodnego z tymi celami. A nie jest to zadanie łatwe, co naj­mniej z czterech powodów: po pierwsze, dziennikarze strzegą swojej nieza­leżności; po drugie, dziennikarze mają zwykle bardziej liberalne przekonania niż dysponenci mediów; po trzecie, dysponenci mediów niechętnie stosują środki dyscyplinarne, by wymusić subordynację dziennikarzy; po czwarte, większą część pracy dziennikarze wykonują poza redakcją, trudno więc sprawować nad nimi bezpośrednią kontrolę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)