NORMALNA SPRAWA

Natomiast rzeczą całkiem nienormalną, naruszającą prawne etyczne podstawy zaufania do mediów, jest ingerencja reklamodawców w treść przekazów informacyjnych. Na tego rodzaju ingerencje najbardziej odporne są media publiczne, mające stabilne gwarancje finansowe (wpływy z abonamentu); dość skutecznie bronią się przed tym także media o ugrun­towanej pozycji (np. prasa elitarna, sieci telewizyjne); natomiast media lo­kalne są zazwyczaj mało odporne na naciski reklamodawców i im właśnie przypadki zewnętrznej ingerencji w działalność redakcyjną przytrafiają się najczęściej [Gans, 1979; Shoemaker, Reese, 1991]. Stosunkowo dużą odpor­ność na naciski świata biznesu wykazują media niekomercyjne (non profit).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)