NAJWIĘKSZA WARTOŚĆ

Jest przy tym nie­mal oczywiste, że największą wartość mają dla nich te wiadomości, które w momencie dokonywania wyboru kumulują najwięcej pożądanych cech (efekt addytywności); te wiadomości są z reguły najmocniej eksponowane w strukturze przekazu. Wiele wskazuje też na to, iż większość wymienionych cech ma charakter stopniowalny, a większe natężenie jednej cechy może kompensować słabość innej, podnosząc ogólną wartość wiadomości. Pozornie może się wydawać, że kryteria selekcji informacji obiektywi­zują proces selekcji, przeciwstawiając polityce informacyjnej dziennikarski profesjonalizm. W rzeczywistości zdarza się to rzadko i tylko w sytuacjach wyjątkowych. Po pierwsze dlatego, że kryteria selekcji nie są zhierarchizo­wane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)