NACECHOWANIE MEDIÓW

Jednakże media te cechuje zwykle pewien „przechył” w stronę wiedzy naukowej – funkcjonowanie społeczeństwa oraz życie codzienne opisują z perspektywy człowieka wykształconego, analitycznie i krytycznie nastawionego do rze­czywistości. To oczywiście sprawia, że odbiorcy słabo wykształceni nie zawsze rozumieją takie informacje. Aby temu zaradzić, media publiczne sta­rają się specjalizować poszczególne programy informacyjne, dostosowując je do poziomu intelektualnego różnych grup odbiorców. Media niekomercyjne (non-profit) zwracają się zwykle do stosunkowo wąskiego kręgu odbiorców, stąd też łatwiej jest im dostosować sposób opi­sywania rzeczywistości do potrzeb i możliwości poznawczych odbiorców.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)