MEDIA KOMERCYJNE

Media komercyjne zwracające się do publiczności masowej nie tylko nie respektują rozróżnienia na informacje poważne i ciekawostki, ale wręcz roz­różnienie to rozmyślnie zamazują. Wyrazem tej tendencji jest powstanie i ekspansja hybrydy gatunkowej łączącej informację z rozrywką, która funk­cjonuje pod nazwą infotainment (polska kalka tej nazwy: inforywka, nie mo­że chyba liczyć na rychłą popularność). Wywodząc się z tradycji tabloidu, koncentruje się ona na atrakcyjnych i ekscytujących aspektach opisywanych zdarzeń lub zgoła opisuje je tak, jak gdyby były par excellence zdarzeniami rozrywkowymi. Taki styl opisu charakteryzują cztery cechy. Po pierwsze: fragmentacja – zdarzenia traktowane są jako odrębne fakty lub przypadki oderwane od szerszych uwarunkowań społecznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)