MEDIA KOMERCYJNE

Media komercyjne zwracające się do publiczności masowej (kompeten­cja ograniczona) opisują głównie świat życia „zwykłych ludzi” ujmowany z perspektywy wiedzy potocznej, odwołując się nagminnie do zdrowego roz­sądku, codziennego doświadczenia i rozmaitych mądrości życiowych (za­wartych np. w przysłowiach i utartych powiedzeniach). Często wykorzystują też pewne elementy retoryki i symboliki religijnej lub ideologicznej, ode­rwane jednak od głębszych treści światopoglądowych. To zresztą dodatkowo zwiększa niespójność wiedzy potocznej, która to niespójność stanowi natu­ralne niejako podłoże orientacji melodoksyjnej, umożliwia bowiem nadawcy swobodne granie na emocjach odbiorców, manipulowanie sprzecznymi ste­reotypami czy przekonaniami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)