KAŻDA DZIAŁALNOŚĆ

Każda skomplikowana i realizowana zespołowo działalność wymaga nie tylko kierownictwa, lecz także ogólnego choćby planu działa­nia, określającego cele i sposoby ich realizacji. Komunikowanie masowe należy niewątpliwie do skomplikowanych i zespołowych form działalności, prowadzonej w dodatku w zmiennych warunkach, musi więc opierać się na jakimś planie działania. Wszak trudno sobie wyobrazić, by ktoś zakładał ga­zetę bądź uruchamiał stację radiową czy telewizyjną nie mając jasności, po co to robi, każda zaś odpowiedź na to pytanie jest już jakimś planem działa­nia. Bywa on różnie nazywany, jednak gdy jest dość szczegółowy i osadzony w realiach, właściwym określeniem wydaje się termin „polityka w dziedzinie komunikowania” czy prościej: „polityka komunikowania” lub „polityka ko­munikacyjna”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)