EFEKT REALNOŚCI

Tak więc efekt realności przekazu audiowizualnego jest największy gdy:stosuje się obiektywy o ogniskowej (ok. 35 mm) zbliżonej do źrenicy ludzkiego oka oraz mikrofony o charakterystyce zbliżonej do wrażliwości ludzkiego ucha;kamera ujmuje zdarzenie (sytuację) z pozycji neutralnego lub wścib- skiego obserwatora, tzn. tak, jak gdyby przyglądała się „z boku” temu, co ro- biąjacyś ludzie lub też zaglądała im „przez ramię”;ujęcia pokazujące to samo zdarzenie (sytuacje) są tak montowane, że zachodzi między nimi logiczny związek, np. ujęcie i przeciwujęcie w podob­nym planie, z ustawień kamery po tej samej stronie osi akcji, z zachowaniem kontaktu wzrokowego postaci bądź czasowej i przestrzennej zgodności po­kazywanych działań;podstawą wiązania poszczególnych scen i sekwencji montażowych w większe struktury narracyjne: wątki i fabuły, są stosunki między ludźmi, a zwłaszcza związki przyczynowo-skutkowe między ich działaniami lub zda­rzeniami ich dotyczącymi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)