DLA MASOWEJ PUBLICZNOŚCI

To oczywiście może sprawiać przyjemność masowej publiczności, odwraca bowiem jej uwagę od polityki i problemów społecznych. Publiczność ta, jak sądzą nadawcy, woli raczej przyjemność niż politykę, gdyż abstrakcyjne zasady działania systemu jej nie interesują i nie potrzebuje informacji o tym, nato­miast sprawy ludzkie dotyczą wszystkich i każdego mogą zainteresować [Sparks, 1988]. Infotainment opanował już niemal wszystkie media komercyjne zwra­cające się do tzw. szerszej publiczności, w latach osiemdziesiątych wkroczył do mediów publicznych, a w ostatniej dekadzie „zaatakował” elitarne media komercyjne: prasę prestiżową, magazyny informacyjne, periodyki specjali­styczne. Trudno oszacować, w jakim stopniu media publiczne i elitarne są „skażone” bakcylem infotainment, jednak – jak przekonują zwolennicy hi­potezy konwergencji – zadomowił się w nich na dobre (i złe) i nic nie wska­zuje na to, by jego dalszą ekspansję można było powstrzymać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)