CEL DZIAŁANIA

Wszak celem działania mediów jest pozyska­nie odbiorców, bo od tego zależy sukces lub upadek nadawcy, a że odbiorcy mają zawsze wolny wybór, przeto należy zabiegać o nich cierpliwie, wy­trwale i starannie. Wydaje się to truizmem, ale w praktyce bywa różnie. Ła­two można wskazać przykłady troskliwego stosunku nadawcy do odbior­ców, opartego na wnikliwym rozpoznaniu ich składu społecznego, potrzeb i upodobań oraz starannym dopasowaniu do tego treści i formy przekazów. Taka postawa jest typowa dla mediów zwracających się do określonej sub­kultury gustu czy grupy fanów, często tak zachowują się też wydawcy maga­zynów kobiecych [Ferguson, 1983]. Równie łatwo można jednak wskazać przykłady cynicznego stosunku do odbiorców, traktowanych przez nadaw­cę jako anonimowa masa, czy zgoła głupia, niekompetentna i bezwolna zbio­rowość.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)