CAŁY PROBLEM

Cały problem sprowadza się zatem do uszczegółowienia tych założeń, uchwycenia niuansów, odchyleń czy preferencji charakterystycz­nych dla danego nadawcy (dysponenta, kierownika redakcji) oraz nabycia umiejętności przekładania celów ogólnych na konkretne decyzje redakcyjne. Tego rodzaju wiedza i umiejętności kształtują się pod wpływem bodźców formalnych i nieformalnych. Do tych pierwszych należą głównie narady (kolegia) redakcyjne, awanse, wyróżnienia i połajanki – wiedząc, kto za co otrzymuje nagrodę bądź reprymendę, łatwo można się zorientować, czego kierownictwo redakcji wymaga od dziennikarzy. Jednak zdecydowanie waż­niejsze i skuteczniejsze są bodźce nieformalne składające się na szeroko rozumiany proces socjalizacji zawodowej dziennikarzy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)